sobota, 7 września 2013

Testy kamerki - kontrolnie - POZDRAWIAM !

 

Cześć mówią na mnie eZOJA, larvunia.... na imię mi Ania.
Zapraszam do mojego świata blogowego "Ania testuje produkty".
Jest to jeden z moich czterech blogów na który serdecznie zapraszam!

Testowe nagranie.
Wiem, wiem, jest do kitu ;)
Kamerka z laptopa, oświetlenie do bani i JA świeża w tych tematach.
Całkowicie nagrane z marszu, bez przygotowań.  
Nie śmiać mi się tam ;p
Stałam się blogerką z krwi i kości, już nie anonimowa. A co tam :)
W biegu produkt firmy LAMBRE: perfum nr.1.
(swoją drogą ŚWIETNY perfum!)

Niebawem nabędę kamerkę lepszej jakości i będzie w tedy  super.
No mam taką nadzieję bynajmniej ;p

Pozdrawiam wszystkich oglądających. 

*piszcie, komentujcie, obserwujcie i puszczajcie dalej w świat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.