piątek, 6 września 2013

Dotarła paczka z firmy LAMBRE - zaczynam testować!

Dziś listonosz dostarczył mi przesyłkę 
z firmy LAMBRE .

  

Produkty firmy znajdziecie TUTAJ

Cieszę się niezmiernie. Paczke w biegu wyceniłam na ok 144zł.
Na pierwszy rzut oka produkty bardzo fajne i opakowania super.
Poniżej foto produktów jakie do mnie dotarły.

Są to:
- Pearl crem 50ml (krem)
- Absorbent Mask 80ml (maseczka)
- Cuticle gel 15ml (do skórek)
- L'ambre 1 (8 ml perfum)


Zabieram się za testowanie :)
ZAPRASZAM w późniejszym czasie 
do przeczytania recenzji.
W planach mam pokazowy filmik dla Was :)

Pozdrawiam! 




14 komentarzy:

  1. Ja czekam na paczuszke.pozdrawiam-Stankoos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpakowałam produkty i ja jestem mega zadowolona.
      Ty też powinieneś być zadowolony. Ciekawe co dostaniesz...
      Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmową tym razem nie tylko zdjęciową :)

      Usuń
  2. hejka tu Kroma, na starym koncie się zalogowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej hej i pozdrawiam :D
      Obserwuj obserwuj, bo niebawem recenzje FILMOWE z testów :D

      Usuń
  3. hejka:) obserwujemy i liczymy na rewanż:) dopiero zaczęłyśmy:)
    http://zakrecone-testerki.blogspot.com/
    P.S. Bardzo fajne współprace:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki u mnie.
      Już wyczaiłam i Waszego bloga :)
      Super! Pozdrawiam

      Usuń
  4. Nigdy nic nie miałam z tej firmy więc czekam z niecierpliwościa na recenzję !! :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie do obserwowania bloga.
      Dziękuję za wpis :)

      Usuń
  5. Czekam w takim razie na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie niebawem pierwszy produkt, prawdopodobnie po weekendzie. Na pierwszy odstrzał perfumy :)))) Co do reszty trzeba więcej czasu na sprawdzenie.
      Pozdrwiam ciepło i zapraszam do obserwowania.

      Usuń
  6. Gratuluję współpracy :)
    obserwuję i zapraszam do mnie:http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy ; ) . Dodaje do obserwowanych . Zapraszam do mnie na konkurs ; ) : http://testerkaproduktow.blogspot.com/2013/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dodałam bloga do obserwowanych :)
      Dziękuję za odwiedzinki :*

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.