czwartek, 29 sierpnia 2013

Guma do kreatywej stylizacji włosów JOANNA



GUMA do kreatywnej stylizacji włosów
 firmy JOANNA.


  





Z wielkim bólem serca wystawiam tę recenzję.....

Pierwszy raz GUMĘ użyłam u fryzjera z początkiem wakacji.
Stwierdziłam SUPER SPRAWA, MUSZĘ JĄ MIEĆ!
W tedy była to inna firma niż Joanna.
Też wystawię recenzję i tamtej firmie, gdyż byłam mega zadowolona.
Skończyła mi się GUMA innej firmy i postanowiłam kupić tańszą firmy Joanna.

Cena przystępna ok 7,00 zł -10,00 zł.
Pojemność 100g, opakowanie okrągłe, płaskie.

Info jakie znalazłam na necie na temat ten Gumy Joanna:

"Ekstremalne utrwalanie, super efekt.
Poszukujesz inspiracji w stylizacji swojej fryzury? Jeśli tak - to wypróbuj Gumę stylizującą Styling effect. Poznaj jej fantastyczne właściwości!
To właśnie ona:
- doskonale tworzy wyraziste fryzury
- podkreśla różki, pazurki czy loczki
- pozwala na maksymalne utrwalenie
 - zawiera filtr UV i składniki aktywne, które chronią włosy."


Moje wnioski po zastosowaniu gumy firmy Joanna:

Konsystencja taka jak powinna być, gęsta, lepka i lekka.
Zapach kosmetyczny, przyjemny.
Nakłada się ją na włosy dość dobrze, miarowo. Daje się nanieść tam gdzie chcesz.
Nanosiłam parę razy Gumę Joanna na wilgotne włosy i próbowałam efektów również na suche.
Efekt ten sam SKLEJA WŁOSY. Włosy są sztywne, sklejone. Czuję się po wyschnięciu jak po nałożeniu żelu a nie o to chodzi prawda?? Nie podoba mi się ten produkt. Zawiodłam się.
Choć wchłania się dobrze, rozprowadza też nieźle to jednak nie wybiorę go drugi raz.
Może dlatego, że przyzwyczajona byłam do innego efektu od innej firmy.[??!]
Szkoda. W tym wypadku taniej nie znaczy lepiej.....

Czy polecam? ŚREDNIO.
Produkt taki sobie.






W następnym poście zaprezentuję GUMĘ innej firmy z której byłam i jestem mega zadowolona.
ZAPRASZAM do czytania jutro.


* Publikuję również na Przepis na Kobiete

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.