czwartek, 13 września 2012

Recenzja z kosmetyków avon od firmy Ofeminin.pl

Kosmetyki firmy AVON, 
które otrzymałam od firmy ofeminin.pl do przetestowania.

Tusz do rzęs ColorTrend „Rzęsy w powiększeniu” .

O produkcie sama firma:
"Tusz AVON ColorTrend „Rzęsy w powiększeniu” nadaje rzęsom imponującą objętość, wydłużenie i delikatne uniesienie. Dzięki szczoteczce o prostym kształcie i gęsto ułożonych włoskach precyzyjnie rozczesuje i pogrubia rzęsy nie sklejając ich. Nałożony od nasady pozwoli optycznie otworzyć i powiększyć oczy. "
O produkcie ja:
Opakowanie standardowe, szczoteczka super rozczesuje rzęsy, jest to duży plus. 
Również pogrubia, wydłuża je, lecz niestety skleja.
Kolor czarny tuszu super, trwałość też ok, konsystencja rewelka, zapach standardowy.
Cena katalogowa bez promocji 18,00 zł w promocjach znaleźć go można już po 9,99 zł.
Ogólna ocena moja to średnia. W skali od 0 (najniżej) do 5 (najwyżej) to dała bym 4.




Cienie do powiek AVON ColorTrend „Kolorowy duet” 

O produkcie firma:
"Cienie do powiek AVON ColorTrend „Kolorowy duet” to zestaw idealnie dobranych i wyrazistych kolorów w 8 kombinacjach kolorystycznych. Kosmetyk o pudrowej formule dokładnie pokrywa całą powiekę, gwarantując intensywną barwę na długo. Zaletą cieni jest również trwałość i łatwość aplikowania."
O produkcie ja:
Cienie dostałam w kolorach żółci i ciemnego fioletu, mieniące się.
Są to bardzo fajnie dobrane kolory, lecz nie na mój gust.
Jestem z nich zadowolona(mimo nie mojego koloru), lecz po paru godzinach musiałam zrobić poprawki, więc nie są trwałe.
Bardzo łatwo się je aplikuje. Brakuje mi tylko aplikatora, którego nie ma standardowo w zestawie.
Konsystencja pudrowa, bardzo "miękka",  opakowanie standardowe, łatwe w użyciu.
Cena katalogowa produktu to koszt 18,00 zł w promocji 12,99 zł, choć widziałam też po 7,00 zł.
Ogólna ocena moja to średnia. W skali od 0 (najniżej) do 5 (najwyżej) to dała bym też 4.



Ogólna moja ocena produktów to 4.
 Za cenę w promocji bym kupiła, po cenie katalogowej niestety nie.
Polecam !

Polecam również stronę ofeminin.pl,
dzięki której miałam możliwość przetestować produkty AVON.


* Publikuję również na Przepis na Kobiete

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.