wtorek, 10 września 2013

L'AMBRE - Cuticle Gel - żel do skórek - RECENZJA

Cuticle Gel - żel do skórek wokół paznokci 

firmy L'AMBRE



Kilka słów od producenta:
  • Intensywnie nawilża i odżywia skórę wokół paznokci.
  • Regeneruję uszkodzoną i twardą powierzchnię naskórka.
  • Zapobiega powstawaniu skórek wokół paznokci.
  • Zmniejsza konieczność usuwania skórek poprzez ich wycinanie. 


CENA katalogowa: 11,00 zł

POJEMNOŚĆ 15 ml 

Produkt można znaleźć na stronie L'AMBRE
Strona oficjalna firmy L'AMBRE




MOJA OPINIA:
Żel do skórek nakłada się bardzo dobrze. Wydaje się być bardzo wydajny. Konsystencja żelu żelowa. Od razu czuć chłód lekki i przyjemne nawilżenie.Stosuję żel kilka dni i już widać efekty! Skórki się zmniejszyły, zrobiły się miękkie i nie trzeba ich już usuwać. Dla lepszych efektów powinno się wmasowywać żel trzy razy dziennie, lecz ja na to czasu przy dzieciach nie mam. Stosuję raz dziennie i jestem zadowolona. Można się jednak sprężyć, gdy ktoś bardzo chce i tego potrzebuje. Trwa to raptem przecież kilka sekund. Efekty były by w tedy znacznie szybciej, niż u mnie. Czuć nawilżenie wokół paznokcia. Całkiem skórki nie zniknęły jak przy wycięciu, lecz i tak widać dużą różnicę na plus. Opakowanie jak dla mnie dobre.

POLECAM.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.