wtorek, 12 sierpnia 2014

Le Petit Marseillais zanurzałeś/łaś się już w te produkty?





Je suis l’ambassadrice du Petit Marseillais [ży słi ląbasadris diu ptit marseje],
co oznacza: jestem Ambasadorką Le Petit Marseillais.


;)

Do testów poszedł:
- żel po prysznic Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy i  mleczko nawilżającego Le Petit Marseillais do bardzo suchej skóry. Rozdałam też 20 próbek z każdego produktu znajomym.

Uwielbiam lawendę i to był jeden z czynników przeważających, że zgłosiłam się do bycia Ambasadorką. Bardzo chciałam przetestować żel tej firmy i się doczekałam. Ciekawa reklama w tv, którą pewnie też nie raz już widzieliście. 
Pięknie zapakowane pudełeczko ach i och. Produkty do mnie dotarły. No, ale co dalej...



Żel pod prysznic Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy:
Opakowanie żelu przyzwoite, standardowe, nie przezroczyste i to chyba szkoda, bo nie widać ile go ubywa.
Pojemność 400 ml. - cena ok 15,00 zł. Pojemność 250 ml - cena ok 10,00 zł.
Żel rozsmarowuje się na ciele bardzo dobrze. Pieni się też przyzwoicie, choć dla mnie mogłoby bardziej. Konsystencja jak typowy żel. Spłukuje się dobrze. Zapach przyjemny, nie intensywny, pozostaje na ciele dość długo.Dobrze myje ciało. Produkt posiada neutralne PH dla skóry, nie powinien podrażniać. Sprawia wrażenie nawilżonej, odświeżonej skóry. Średnio wydajny, tzn mi zszedł bardzo szybko... ale to może dlatego, że lałam go też do wanny. Interesujący produkt, nowy, o bardzo przyjemnym zapachu. POLECAM.
Czy kupiłabym ponownie? Myślę, że tak, ale inne zapachy mnie też ciekawią... polować będę na nie ;) 

PLUSY:
+ zapach
+ pielęgnacja
+ odświeża skórę

MINUSY:
- opakowanie nie przezroczyste
- wydajność





Mleczko nawilżającego Le Petit Marseillais do bardzo suchej skóry:
  Info ze strony:
„Mleczko nawilżające o kremowej konsystencji jest przeznaczone dla skóry bardzo suchej. Szybko się wchłania dając natychmiastowe wrażenie komfortu i odprężenia. Skóra staje się miękka, nawilżona* i pachnąca.
*nawilżenie wierzchnich warstw naskórka”

Cena to ok 16 zł/ 250 ml. Opakowanie z pompką, łatwe w użyciu. Również nie widać jak znika z opakowania a wolę jednak widzieć ile go jeszcze mam. Można je zamykać np w czasie podróży - nie wyleje nam się. Konsystencja kremu, lecz nie za gęste. Rozsmarowuje się bardzo dobrze i jeszcze lepiej wchłania się. Od razu koi nam skórę. Wydaje się być wydajny. Już niewielka ilość starczy nam na duży obszar ciała. Pięknie pachnie! Naprawdę. Nie pozostawia tłustej warstwy, skóra staje się przyjemna w dotyku, gładka i miękka. Normalnie rewelka! Choć skład mleczka jest lekko zawodny :/ spodziewałam się w nim mniej tych wszystkich "złych" składników. Przez co nie mogą go używać kobiety w ciąży oraz karmiące. Mimo wszystko spodobał mi się ten produkt i mogę polecić go Wam. Mleczko nawilające Le petit Marseillais do bardzo suchej skóry jest bardzo dobrym produktem i spełnia swoją funkcję perfekcyjnie. Czy kupiłabym ponownie? Tak!

PLUSY:
+ wydajność
+ zapach
+ opakowanie (pompka)
+ nawilżenie
+ chłonność
+ nie pozostawia tłustej powłoki

MINUSY:
- skład nie zachwyca



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.