wtorek, 22 lipca 2014

Koncert zespołu Jan Gałach Band




Kto nie był niech żałuje.
Scena letnia w Teatrze im. J. Osterwy godz 20:30 19.07.2014 odbył się Koncert zespołu Jan Gałach Band - wstęp wolny. Jan Gałach (skrzypce), Karolina Cygonek (wokal), Marek „Pegaz” Kobus (gitara), Marek Idzik (bas), Borys Sawaszkiewicz (klawisze), Max Ziobro (perkusja), Kuba Fiszer (perkusja).
Zostawiłam dzieciaczki u dziadków i poszłam się bawić :)

Koncert fantastyczny, cóż tu dużo pisać. Fotorelacja poniżej. 
Muzyka rockowa z elementami blues-rocka, jazzu i fusion. Choć z jazzu mało co wychwyciłam ;) Zachwycające zgranie perkusyjne. Dali chłopaki czadu! Najbardziej ich zapamiętam! Solówki gitarzysty i Pana od skrzypiec też czadowe. Osobiście uwielbiam, gdy muzyk daje czadu i pokazuje co potrafi. Klawiszowiec przystojniak ;) zawieszały oko babeczki widziałam, koleżanki moje tYż ;)
Śmieszna sytuacja była w teatrze, przychodzę a tam większość to emeryci, babcie i dziadkowie. Myślę sobie " Będzie się działo" ;) Byłam pewna, że połowa wstanie i wyjdzie po pierwszym utworze już, lecz zdziwko - zaledwie parę osób wyszło, może dwie. Ludzie bawili się w rytm muzy, byłam pozytywne zaskoczona. W przerwie wyszli Ci wytrwalsi ;) Połowa została i dalej się bawiła. Czad. Nie chciałam być bezczelna, ale kusiło mnie popstrykać foty tym, co podskakiwali w rytm muzyki.
Na koniec mając możliwości skorzystałam z okazji na wspólną fotę. Oł je! Dziękuję zespołowi za wspaniały koncert i wspólne zdjęcie. Dziękuję również Panu akustykowi, który ogarnął wszystko perfekcyjnie. Na fotce też uwieczniony :)
Więcej takich koncertów poproszę!

*fot. Anna Jabłońska
Dwa ostatnie Andrzej.







 










  

  

 




  

 




 

 


 

1 komentarz:

  1. Fajne fotki, ale niestety nie znam tego pana i jego bandu. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.