piątek, 22 listopada 2013

L'Oreal oczyszczające mleczko KOMFORT.

L`Oreal, Triple Active Komfort, 

Oczyszczające mleczko 

 Mleczko dostałam na urodziny w wakacje. Jest to mleczko oczyszczające KOMFORT. Do usuwania makijażu, nawilża oraz łagodzi twarz i oczy do stosowania dla skóry suchej i wrażliwej.

 

Cena ok 20 zł/ 1 szt./ poj. 200 ml

Opakowanie lekko różowo białe, standardowe, czytelne, kobiece. Widać przez niego ile kosmetyku nam pozostaje w opakowaniu. Otwierane na klik. Konsystencja średnio gęsta, wydajny. Kolor mleczka jasny różowy, pudrowy. Zapach przyjemny, delikatny, kosmetyczny. 

Kosmetyk ten bardzo dobrze radzi sobie z usuwaniem makijażu. Czuć nawilżenie i jego delikatność, łagodzenie. Radzę jednak uważać, by produkt nie dostał się do oczu. Szczypie i jest to dość nie wygodne. Przy usuwaniu makijażu z oczu prawie zawsze gdzieś mi się wsunie pod powiekę i jest źle- szczypie. Są w ogóle kosmetyki, które przy usuwaniu makijażu nie szczypią w oczy?? Nie trafiłam na taki jeszcze, piszcie jeśli Wy znacie jakiś. Twarz po przemyciu tym mleczkiem jest nawilżona i dobrze oczyszczona. Jest uczucie świeżości, nie ściąga skóry. Trochę denerwuje mnie delikatne świecenie się skóry. Używam go tylko przed snem, nie na dzień, by właśnie tego uniknąć. Dla mnie kosmetyk jest dobry, ale nie bardzo dobry. Kupiłabym znowu? Jeśli będzie w promocji to tak.   

 

Plusy: 

+ usuwa makijaż

+ nawilża

+ łagodzi

+ nie ściąga skóry

+ ładny wygląd

 

Minus:

- szczypie w oczy

- świecąca skóra 

 

 

* Publikuję również na Przepis na Kobiete - ZAPRASZAM 

 

A teraz kilka zdjęć:

 



 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.