wtorek, 12 listopada 2013

Kto chętny na wróżbę Andrzejkową? Zapisy na losowanie.


Wróżba Andrzejkowa!

http://aniatestujeprodukty.blogspot.com/2013/11/kto-chetny-na-wrozbe-andrzejkowa-zapisy.html



Jak wiadomo Andrzejki są 30 listopada. To już niebawem przecież!
Z tej okazji zbieram zapisy dla trzech (3) osób chętnych na wróżbę Andrzejkową.
Wpisujcie się w komentarzach pod postem. Losowanie robię 27go listopada (środa).
Dnia 30go listopada późnym wieczorem będę wróżyć tym osobą co wylosuję.

Po wylosowaniu trzech (3) osób proszę o zgłoszenie się do mnie na maila ankasylwia@o2.pl
i podania swojego maila (z datą urodzenia i imię), gdzie będę mogła napisać wróżbę.
Jeżeli interesują Was szczególnie jakieś dziedziny życia to też proszę o umieszczenie tego w emailu.
Wróżba będzie składać się z trzech dziedzin życia: Rodzina (dom), Finanse oraz Uczucia.
Będzie to wróżba na następny cały rok 2014.
Wróżyć będę z Tarota jak i na życzenie z innych kart wedle uznania.

Nie typowy post, w nietypowym miejscu ;)
Nie wszyscy wiedzą, czym się jeszcze zajmuję ;)
 Lecz okazja jest wyjątkowa, bo wyjątkowy dzień!

ZAPRASZAM









25 komentarzy:

  1. Ja ja Ania Drażdżyńska

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się, bardzo mnie to ciekawi:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba też chętnie skorzystam z okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :) Magdalena Bil

    OdpowiedzUsuń
  6. o i ja, ja :) Nie zapomnij o mnie
    AngelFallen - Martyna B

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bym chciała :) Monia B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nic nie wygrałam ale co mi tam ;)
    Monika Krzyżanowska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja poproszę:
    Agnieszka D. (gunia86)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja po tym wszystkim co ostatnio, to chętnie. Ale na pewno wybierzesz osoby potrzebujące najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym chciała się zgłosić/ z forum zk Milkowa :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez poprosze lucy25
    Pozdrawiam
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  13. Melduję, że też chciałabym się załapać na tarota :)
    Kinga K.

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze ja :)
    Izabela W. (wizabell)

    OdpowiedzUsuń
  15. to ja też poproszę, jeśli mozna :) zuz-ula z forum

    OdpowiedzUsuń
  16. Tu Paulina z Gdańska.
    Jaka fajna akcja. Dołączam się:) Bo wiem ze warto:) Kto nie ryzykuje ten nie ma. Wyrażam zgodę udział w tej akcji:) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za przekierowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo bym chciała mieć taką wróżbę. poproszę. na pewno jest mi potrzebna
    rex.julia@gmail.com
    Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reni już po losowaniu.
      Zapraszam Cię prywatnie na wróżbę ankasylwia@o2.pl
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Dziękuje serdecznie za zaproszenie, jestem szczęśliwa że zostałam zaproszona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dzwoniłam do niej po wróżbę i sie sprawdziło http://ezowymiar.pl/nasi-eksperci/wrozka-anika/ , jestem w pełni zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.