czwartek, 17 października 2013

Podziękuj, nie bądź samolubem!

Podziękuj, nie bądź samolubem!

Uda się, musi ;) 
Swoje podziękowania i zdjęcie już wysłałam.
A Ty??

Do dzieła!
Merci daje nam świetną okazję do podziękowania komuś bliskiemu!
Skorzystaj z tej okazji i przy okazji wygrywaj!

 Oto moje foto :)
Tekstu co do jotki nie pamiętam co napisałam, ale podziękowania szły do męża:


ZAPRASZAM do strony konkursowej:


Rozstrzygnięcie Konkursu
nastąpi w dniu 08.11 do godziny 14.00.

Do wygrania:
I Miejsce to  Sylwester w jednym z najpiękniejszych miast Europy- Barcelonie! 
II Miejsce to  Tablet Samsung Galaxy Tab 2 P5100 16GB 3G
III Miejsce to  Smartfon Nokia Lumia 920


PS. Moje zgłoszenie znajdziecie tutaj:

11 komentarzy:

  1. Hahaha, ale fajna fotka :) Kochana czy mi się zdaje, czy przefarbowałaś włoski? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam krótkie i wypłowiałe - platyna.
      To foto jest z przed ścięcia i farbowania.

      Usuń
  2. Świetne jest to zdjęcie! Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arcy dzięki, ślij i Ty :)
      Pewnie masz komu podziękować :)

      Usuń
  3. cudne zdjęcie :)
    powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie hahaha:D Widać, że mąż szczęśliwy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.