sobota, 28 września 2013

Oddam używane, może Tobie?

Hej Hej Hej

Dzielę się tym co zalega u mnie w szafce.
Chcecie??




Tak na szybko dziś.
Mam do oddania używane kosmetyki.
Chętni? Dodaj mnie do obserwowanych na blogu
Napisz w komentarzu pod jaką nazwą mnie obserwujesz i że chcesz kosmetyki.
Jeśli będzie więcej niż jedna osoba robię losowanie 06.10.2013.
Wysyłam jednej osobie całość.

Do zdobycia:
- perfum "Be...kissable" firmy Avon. Produkt prawie cały.
- perfum "Summer White" firmy Avon. Używany, 2/3 buteleczki.
- jedwabisty olejek do ciała firmy Avon. Dwa razy psiknięty, jednak nie lubię olejków.
- spray do ciała Jeżyna i Wanilia firmy Avon. Ani razu nie używany. 
Trochę przeleżał u mnie, zapodziała się zakrętka. 



21 komentarzy:

  1. Obserwuje jako Angel Fallen
    Chce kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny u siebie, również obserwuję :)

    Chcę kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł na mini rozdanie:) zostaje u Ciebie na stałe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję gosia mysz
    na fb lubię Małgorzata WK
    chcę kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie mogę używać kosmetyków Avon :)

    Zapraszam na rozdanie u mnie.
    Do wygrania bon na $100 na zakupy w sklepie Sheinside! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja je chętnie przygarnę, tym bardziej, że polowałam na 2 z nich :)
    Obserwuję jako Aktualnaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako Stankoos.
    Chce kosmetyki(dla mojej Agi)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę:)
    Obserwuję jako: Nella Bella

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej tu aniolek ;) ja teeeż chcę :-) obserwuję na fb Magdalena Jastrzębska

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa ;) mam sporo rzeczy z Avonu, więc tylko mam nadzieję, że w dobre łapki trafią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również chętnie przygarnę :))
    http://boskiezakupy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Polubiłam na fb - Ewelina Lewandowska :) oczywiście, chcę kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię na FB - Magdalena Bil:) też chcę kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje jako moje kosmetykii + mój blog http://mojekosmetykiii.blogspot.com/
    biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Mariola L
    chcę kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako: jadeitgirl
    wyrażam chęć udziału w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przygarnę :)
    Obserwuję i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Arcy Joko
    Chciałabym przygarnąć, bardzo lubię ten zapach Be Kissable. Miło, ze chcesz się podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to ja też chce kosmetyk;) lubię na fb anna drazdzynska ;) zobaczymy czy szczęście się do mnie uśmiechnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.