wtorek, 17 września 2013

JUŻ JEST :D ..od firmy Artess.pl

JEST JEST JEST PACZUCHA :D

.....od firmy Artess.pl 



Oficjalny stronę firmy znajdziecie poniżej

Na tę paczuszkę wyczekiwałam z Wami!!!!!
Ciekawi?? Ja bardzo !... ...oto krótki filmik:




Na początku dziękuję firmie Artess.pl za prezent!
Z niecierpliwością wyczekiwałam na paczuszkę od firmy.
Strasznie ciekawa byłam jak TO wygląda.
I oto jest! Niewiarygodne! Czy to super pamiątka będzie?
Jak się będzie prezentować? Czy i jak wygląda?
Dam Wam znać.
 Muszę teraz zdjęcie dzieci dać w ramkę po lewej stronie gabloty,
obczaję miejsce spoczynku gabloty z bucikami 
i dam Wam znać, jakie były reakcje odwiedzających mnie gości.
Sama ciekawa jestem ;)

Gablota jest z przodu z dedykacją dla moich dzieci ;D
(w biegu foto wybaczcie przy recenzji będzie perfekt)


Z tyłu firmy wpadający tekst w ucho
"Pamiątki blask zatrzymujący czas"



Dziękuję firmie Artess.pl za prezent !!!
Sklep firmy Artess.pl

Zapraszam do recenzji z gabloty niebawem.



5 komentarzy:

  1. Aaaaale fajne! Moim zdaniem śliczna pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, cudowne :) Piękna pamiątka, ładny gest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zgadłam, ale byłam blisko ;)
    mówiłam, że firma na C. i miałam na myśli firmę, która zajmuje się szklanymi statuetkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny :)
    Zdam relację po wizycie gości co oni na to. Ale najpierw zdjęcie muszę dzieci tam jeszcze wprawić ;)

    Emilia muszę prześledzić Twój blog bardziej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.