czwartek, 19 września 2013

Jest już u mnie! Teraz będzie dmuchanko na ciepło :D

Zostałam  wytypowana do testowania 
suszarko-lokówki Philips Care HP8655!

I oto ona w swojej okazałości ;)
Teraz nie pozostaje mi nic innego jak układać swe włosy
  suszarko-lokówką Philips Care HP8655!

Wcześniej pisałam o konkursie tutaj

oraz tutaj



Niedługo będzie recenzja z testowania 
CZYTAJCIE I OBSERWUJCIE

PS. HHhmmmm...
Coś za mną chodzi, że ja pisałam o suszarkę a tu w mailu piszą o suszarko- lokówce i ją dali..
 

3 komentarze:

  1. Hmmmm...czytałam o suszarce ;) No ale jakby nie patrzeć suszarko-lokówka też suszy :) A do tego modeluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha właśnie też coś mi tu nie pasuje :)
    Ale może być i suszarko lokówka :)
    Dziękuję za wpis DziwnaJA i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.