wtorek, 25 września 2012

Odkurzacz Bosch dotarł!

Wzięłam udział w naborze testerów odkurzacza firmy Bosch i wygrałam.
Jestem jedną z 25 osób szczęśliwców,  testerami odkurzaczy ProPower w akcji promocyjnej organizowanej przez markę Bosch. !
Po testach trzeba wystawić 6 różnych recenzji z testowania i oficjalnie odkurzacz jest mój.
Info dotyczące odkurzacza Bosch znajdziecie TUTAJ

Oto mój nowy nabytek BOSCH odkurzacz Free'e Power GL50:





Pierwsze wrażenie: Ale super skrętny i wow jaki długi ma kabel ;)

Biorę się za testy. 
Niebawem recenzja na moim blogu jak i na 6 innych portalach.
Zapraszam na recenzję niebawem!


2 komentarze:

  1. wow ekstra też ciałabym coś testować ale jakoś mnie nikt nie wybiera... mam jakiegoś pecha :( jak sobie nie kupie to nie będę miała po prostu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz udział w akcjach a na pewno się uda!
      Życzę powodzenia! ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do obserwacji mojego bloga.